Polnjene občinske blagajne ali večanje prometne varnosti?!


Gost

#1

2015-06-15 07:07

Podpisal sem zato, ker se popolnoma strinjam s tem, da so radarji tam, kjer je nujno in ne tako, kot je bil aktualni radar postavljen, saj je bilo očitno, da je tam samo z namenom polnjenja malhe.

Gost

#2

2015-06-15 07:38

Saj, to je stalna praksa tako občinskih redarjev kot policije. Idej kako "poloviti" večino tistih, ki normalno vozijo in plačujejo ta sistem jim ne zmanjka. Postaviti radar v naselje in meriti v smeri proti tabli, tako da padeš v merilno območje čim prevoziš tablo ki označuje začetek naselja je druga od variant, katere se poslužujejo v drugih manjših naslejih in predstavlja čisto zlorabo pooblastil in namen zakona. Več kot očitno je da gre izključno za polnjenje blagajne in opravičevanje svojega obstoja teh služb in naročil svojih šefičev in šefov in šefov njihovih šefov. Bi bilo fajn jih malo povprašat, kdaj so zadnjič naredili varnostno analizo lokacij, na podlagi katere naj bi se določala lokacije meritev če bi res imeli namen loviti dirkače in izboljšati varnost na teh cestnih odsekih...

Gost

#3

2015-06-15 09:41

Tole je bilo pa res nabiralništvo...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   


Gost

#4

2015-06-15 10:32

Delo redarjev je v zadnjem času nesmiselno in zlobno. Namesto da bi meritve izvajali tam kjer je ogrožena varnost pešcev velika se izživljajo nad prekoračitvami tam kjer sploh ne bi imelo smisla da so take omejitve.


Gost

#5

2015-06-15 12:37

Očitne lokacije za pobiranje in polnjenje blagajne. Na tej lokaciji ne pomnim nesreče. Na Titovi pri Sparu, kjer se nesreče dogajajo naj se opravljajo meritve, pa pri prehodih za pešče. Ne me farbat da skrbijo za varnost:)

Gost

#6

2015-06-15 13:07

Zato ker se v celoti strinjam z navedenimi izjavami in prosnjami. Veliko sem na cesti po celi sloveniji in redko ali skoraj nikjer ni take podlosti pistavljanja radarjev kot je v postojni. Sramota za nas občane...

Gost

#7

2015-06-15 13:27

Zupan nic ne ve o tem kje se meri? A kdo to lahko verjame? Za malho pa ve? Bomo videli ce ga bomo se volili...kar tako naprej.....


Gost

#8

2015-06-15 14:08

Morda je svetovalec svetoval, kako zbrati denar za placilo njegovih storitev? Ce upostevamo datum ustanovitve podjetja je se malo zelen, zato bi mu morali oprostiti.

http://supervizor.kpk-rs.si/organ/75949/podj/37505351/

 

 

zoran
Gost

#9

2015-06-15 15:55

Podpisal sem peticijo, ker zelim, da se analizira ucinkovitost dosedanje prakse redarske sluzbe, preveri morebitne napake, ter preveri moznost za izboljsave pretocnosti in varnosti v lokalnem prometu.


Gost

#10

2015-06-15 16:21

Bande občinarske sploh niti malo ne zanima prometna varnost,s tem pokvarjenim dejanjem samo se dodatno prazni žepe občanom in polni občinski proračun,sramota!

To objavo je odstranil pisec objave sam (Show details)

2015-06-15 17:21


mlaj

#12 strahopetci

2015-06-15 17:41

Ker smatram tako polnjenje proracunov z neznatnimi prekrski nizkotno. Ce bi se morali redarji iz oci v oci srecat s takim prekrsarjem bi verjetno ne izvajali meritev dolgo, saj bi verjetno morala policija kaj kmalu intervenirat.

Urban

#13 Kulturni in Konstruktivni komentarji

2015-06-15 18:10

Prosim vse, da kljub jezi podajajo kulturne in konstruktivne komentarje, ker bomo tako več dosegli...

Hvala in Lep pozdrav

 

občan

#14

2015-06-15 18:47

Ker po naselju vozimo varno so se nas lotili z takimi niskimi udarci ta župan je prišel na to mesto z 2 glasovi prednosti osebno mislim da jih je s temi radarji veliko izgubil pa saj bodo kmalu nove volitve


Gost

#15

2015-06-15 20:29

Redarstvo neprofesionalno izbira mesta meritev hitrosti. Nikoli ne merijo v središču naselja, na nepreglednih in nevarnih odsekih. Merijo le na izstopih iz naselja, kjer lahko hitro zaznajo veliko manj nevarnih kršitev.

Gost

#16

2015-06-16 06:35

Podpisala sem jo ker sem sama plačala kazen za prehitro vožnjo za dan 31.05.2015 torej sem med tistimi 500 kaznimi
kumba

#17

2015-06-16 10:33

Upam, da bodo vplačane kazni namenjene boljši prometni varnosti v občini Postojna, ne pa za regres občinske uprave in redarjev.
kumba

#18

2015-06-16 11:51

Žal sem pa med tistim, ki nimam prijatelja med redarji, da bi me preko SMS sporočila opozoril, kje bo postavljen radar. Je pa vse skupaj zrelo za notranji nadzor ali še kaj več na medobčinski redarski službi.

Gost

#19

2015-06-16 15:50

Podpisala sem, ker se mi zdi res svinjsko do občanov, da nas takole kaznujejo, kjer točno vemo, da ne gre za varnost na cesti, ampak točno za pobiranje denarja. Marsikomu 125 e. ni malo, tudi meni ne, sploh pa za take ...

Gost

#20

2015-06-16 18:18

Zato ker je to samo polnjenje občinske blagajne in zaradi tega ,ker v Sloveniji imamo policijo sedaj pa nekateri hočejo še privat "neizšolano policijo".
Je suis Stephen Hawking

#21

2015-06-16 18:27

Drage sokrajanke, dragi sokrajani!

Ce se peljete iz Postojne proti Hrascam, lahko na vasi desni strani poleg lepe narave opazite tudi nekatere objekte..ja to so hise, kjer zivimo(jo) tudi ljudje(hudica, menda smo tudi mi obcani)..tam je tudi gostinski objekt...in glej, tam pridejo tudi gostje , turisti..ce se peljete iz Hrasc proti Postojni, prav tako po vstopu v Postojno lahko zagledate poslovne objekte...in  glej ga zlomka, tudi tam so tudi ljudje, kupci, poslovni partnerji....

kaj mislite, koliksna je zavorna pot (povprecnega avtomobila, npr. Z maso 900 kg), ki pridrvi  z hitrostrjo 80, 100 ali pa celo  vec kot 100  km/h.? Izracun je izredno enostaven (Newton, ti si car...).

Nekdo tukaj je zapisal, da je potrebno postaviti lezece policaje, dodatna krozisca..?vse lepo in prav..super in podpiramo to pobudo.....a table za omejitev hitrosti pa niso dovolj? Ste  mogoce kdaj vozili po nemciji, avstriji, svici.? Dvomim, da ste si upali prekoracit hitrost..

no, pa si vzemte  kdaj kaksno urico casa, sploh kaksno soboto ali nedeljo, pridite na to lokacijo, pa malo opazujte promet in hitrost..avtomobilov, motorjev....ce se bo to vam zdelo  normalno, ce se bo vam to zdel "normalen" promet, potem ima Stephen Hawking popolnom prav...v vesolju obstaja vec vzporednih svetov...

 

 

 

 

 

 

 

kumba

#22

2015-06-16 18:49

Upam da bo redarska služba skrbela za varnost občanov tudi v Orehku, Stranah, Velikih Brdah ter ostalih vaseh in ne samo pri vhodu v turistično Postojno.


Gost

#23

2015-06-16 19:20

Ja žal sem se tudi sam ujel v to krajo denarja. Takšne svinjarije se niso delale niti v prejšnji Jugoslaviji niti nisem slišal, da bi kaj podobnega počeli drugje po svetu. Pri nas je vse dovoljeno. Država, občina naredi prav vse, da pride do lahkega zaslužka. Lepo se je skrivati za stroji in v vozilih ter se izživljati nad narodom. Seveda nihče od teh sodelujočih ne pomisli na poštenost, človečnost ali kaj podobnega. Zanima me, ali bi si ti "redarji", pobiralci denarja..... upali početi še kaj drugega, kot pa se skrivati v grmovju in prežati na voznike, tik pred tablo konec naselja, brez zgradb ob cesti, brez pločnika, kolesarske steze... Vas vprašam ali bi imeli POGUM kontrolirati naprimer parkirišča za invalide v Merkatorju, Sparu....? Ne to bi bilo prenevarno, saj bi bili v neposrednem kontaktu s storilci. Tam pa ponavadi parkirajo osebe z velikimi vozili, vplivi in drugačnim obnašanjem do soljudi. Primer: 15.06.2015 okrog 12.45 so bili redarji na "delu" v Hruševju. Skakali so sem ter tja kot izgubljeni in z nestrpnostjo iskali zločince, ki bi parkirali malo narobe. Tam se je našel tudi voznik tovornega vozila - prikoličar, ki je avto res pustil na avtobusnem postajališču. Naredil pa je ogromno napako. V trgovino se je šel po sendvič. Seveda idealen plen za te redarje. Kar hitro se se ga lotili. Upam, da jo je odnesel z opozorilom. Žal pa ti ostrooki predstavnki zakona in reda niso videli ali niso hoteli videti parkiranega Audija a6 z ljubljanskimi reg. oznakami, ki je bil parkiran točno na prostoru za invalide, ki se nahaja neposredno pred bivšo pošto. Res, da pošta več ne obratuje a parkirišče je še vedno označeno za invalide. Vozilo ni imelo vidnih oznak, da pripada invalidu.
Tako se to dela. Skrivaj, za stroji in napravami..... Sramota za našo družbo, sramota za te uslužbence.... Mislim, da bi bilo potrebno razmisliti o pobudi, da kdo sestopi iz kakšnih toplih in varnih foteljčkov.
KORZIK

#24 Re:

2015-06-16 19:29

#21: Je suis Stephen Hawking -  

 Ti si pa sigurno brez madeža ..... najprj pometaj pred svojim pragom

jana

#25

2015-06-16 21:42

Je suis Stephen Hawking nihče ne oporeka, da ob cesti živite tudi ljudje, a ne gre pozabiti, da tudi marsikje ob glavni cesti živijo ljudje. In ob poštenem premisleku lahko zaključimo, da se na glavno cesto, na kateri je omejitev 90km/h, ob ponekod po cestišču prekinjeni črti, v primerljivih ali pa nevarnejših pogojih vključujejo vozniki iz smeri Smrekc, Hrašč, Studenca, Hrenovic, Bolka, Landola/Šmihela, Gorič, vsi v Hruševju "pri Mileni", pri Treh hišah, Hudičevcu,...

Dvomim, da v državah, ki jih naštevaš, postavijo radar neposredno za tablo z oznako naselja. Nekje smo že omenjali statistiko in upravičenost meritev. Torej, naj se javnosti posredujejo podatki, na katerih mestih, kolikokrat in v kakšnem trajanju so se opravljale meritve v zadjem letu, dveh. Kolikšen delež voznikov na posameznih mestih prekorači najvišjo dovoljeno hitrost, koliko procentov dovoljene hitrosti znašajo prekoračitve, za koliko evrov je radar na posameznem mestu povečal proračun na uro meritev. Koliko prekrškarjev so ujeli ob prvem merjenju na določenem mestu, kaj se je dogajalo ob ponavljajočih se meritvah. Lahko (in upam), da se motim, a v zadnjih dveh letih se spomnim radarja pred vrtcem,oz. Globočnikovo šolo zgolj ob začetku šolskega leta 2013/14, na Tržaški nikoli, ravno tako ne na Ljubljanski v centru. Na osnovi česa so bila ta mesta prepoznana za "manj nevarna" in nepotreba spremljanja z radarji? Pa si upam trditi, da se tudi v jutranji konici najdejo junaki, ki mimo vrtca in šol krepko prekoračijo hitrost. Ni jih veliko, a so. In verjetno bi se tudi ob vnaprej znanih meritvah vedno našel kdo, ki bi hitrost prekoračil. Težava pa nastane, ko dovoljeno hitrost preseže (vsaj tak je vtis) ne več zanemarljiv del voznikov. Govorice so, da za prekoračitve do 60km/h redarstvo sploh ne pošilja kazni. Šele za hitrost višjo od 61km/h  (ob upoštevani toleranci) si tudi denarno kaznovan in nagrajen s točkami. Torej naj se predočijo podatki o višinah in številu posameznih kazni. Naj se tudi izračuna delež, ki ga ima višina izrečene kazni na posameznem merilnem mestu. 

Strogo pravno se strinjam, table za omejitev so dovolj povedne same po sebi. A vendar, ali je pravično postaviti radar skoraj ob tabli, na mesto, ki je pregledno in za katerega je bolj kot ne splošno znano, da vozniki na njem bodisi pospešujejo ob odhodu iz mesta bodisi zavirajo pri prihodu vanj? Zakaj se meritve niso opravljale pred uvozom, oz. izvozom iz krožišča? Vozniki, ki se dnevno vozijo po tej cesti v Posotjno in iz nje, imajo "izdelan slog vožnje". Ne vozijo danes 80km/h, jutri pa 40km/h. Cesto poznajo in verjetno vedno pospešijo, oz. zavrejo na približno istem mestu. Ne zato ker bi se jim mudilo, ampak ker so tako navajeni in doslej niso bili nikoli opozorjeni, da je ob Primožu posebej kritično mesto. Verjetno jih ni malo, ki še pomnijo nekdanjo omejitev ob prihodu v Postojno - 70km/h. Ali je pošteno do voznikov, da niso bili opozorjeni niti na meritve niti na povečano tveganje za neljube prometne dogodke na tistem mestu? Zakaj, na osnovi česa je bilo to mesto prepoznano kot nevarno? Pri slednjem vprašanju ni sprejemljiv odgovor, ker je bilo izmerjenih toliko in toliko prekoračitev hitrosti. Kot dokaz nevarnosti mesta se omenja prehiter motorist. Ali je bil izjema, ali, in koliko, je bilo primerljivih prekoračitev hitrosti? Naj se predloži seznam zaznanih prekoračitev, zgolj številke, brez osebnih podatkov.

Ne vem, če sem prav razumela, a če se je dobršen del meritev opravljal med tednom, se mi poraja vprašanje vpliva na "sobotne in nedeljske" voznike. Ne verjamem, da se na radar ujeti starši in delavci tudi ob vikendih v enakem številu vozijo v mesto in iz njega. Prav tako ne vidim posebnega razloga, da bi "Jožica z Liva" med vikendom podivjala in vozila veliko hitreje kot v četrtek. Upam si trditi, da tudi za vikend vozi tako kot vozi med tednom. In utegnilo se je zgoditi, da bo zaradi pregledne ravnine, 100 metrov (če sploh) pred koncem mesta, ob znaten del svojih mesečnih prihodkov ali pa celo prihrankov. Priznam, če si prikličem v spomin sliko vključevanja na cesto "pri Smrekcah" (no, ali pa kar na kateremkoli v prvem odstavku naštetem mestu) težko prežvečim argument varnega vključevanja pri gostilni in v poslovno-obrtni coni. 

Razumljivo, ne nasprotujem nadzorovanju prometa in merjenju hitrosti. A naj se odpravijo dvomi v smiselnost in pravičnost opravljanja meritev na dotičnem mestu. Naj se ne odpravijo z naštevanjem pravnih norm (jasno je, da sta hitra vožnja mimo šole in pri Primožu formalno izenačeni), temveč s številkami in njihovimi preračuni. To bo najboljši odgovor na očitke o polnjenju proračuna z denarjem zaradi prekoračitev hitrosti. Pa naj bodo naši občinski svetniki face, naj denar, izpuljen iz denarnic "Primoževih prekrškarjev", porabijo za plačilo najema radarja za dneve meritev, preostanek pa naj se (transparentno!) nameni nakupu šolskih potrebščin za otroke iz socialno ogroženih družin.