Za izboljšanje prometne povezave Bele krajine

Gost

/ #20

2015-01-05 20:52

Nekaj malega o nesposobnosti naše politike...

Železniška proga Novo mesto—Metlika—Karlovec (1914)

Dela na progi so se začela 18. aprila 1912 v Novem mestu. 24. marca 1914 je peljal poskusni vlak do Semiča, otvoritev proge do Metlike pa je bila 26. maja istega leta. Na madžarski strani so odsek od Karlovca do Ozlja predali v promet 22. novembra 1913, odsek od Ozlja do Bubnjarcev pa 29. decembra istega leta. Na odseku Novo mesto-Metlika so štirje predori, Kapitelj (238 m), Ruperč vrh (90 m), Peščenik (409,7 m) in Semič (1975,2 m), ter 225 m dolg viadukt pri OtovcuVIR

 

Torej v 769 dneh ali v 2. letih, 1. mesecu in 9 dnevih je bilo zgrajenih cca 50km železniške proge od Novega mesta do Metlike, od tega 2712,9m predorov in 225m dolg viadukt. To je bilo pred 100 leti...

 

PS.: Kdaj so začeli gradit predor Markovec? Kako dolg je? Pa mislim da je tehnika gradnje malce napredovala...