ZA primestne vlake na 15min v Ljubljanski urbani regiji

Stopite v stik z avtorjem peticije

Ta tema pogovorov je bila samodejno ustvarjena iz peticije ZA primestne vlake na 15min v Ljubljanski urbani regiji.


Gost

#26

2015-02-07 12:14

Želim javni prevoz za manjše potrebe osebnih vozih in s tem manjše onesnaževanje okolja.

Gost

#27

2015-02-07 12:34

tole pa rabmo

Gost

#28

2015-02-09 14:44

Končno, da bo železnica kaj storila tudi na tem področju. Da bi le zgradili še nekaj peronov ob vpadnicah in ljudje se bodo prav radi vozili.


Gost

#29 Re: Re: Re:

2015-02-18 07:05

#16: gigi - Re: Re:  

 Ni, to je nakladanje nepoznavalcev. Povezava s Trstom je dobra kvečjemu kot rezervna(redundančna) povezava. Če bo šla večina tovora čez Italijo in Avstrijo, potem lahko SŽ kar ukinemo. Da pregovorno nekooperativnih Italijanov in bistveno višje uporabnine železniške infrastrukture v Italiji sploh ne omenjam.


Gost

#30 Re: Re:

2015-02-18 07:19

#20: - Re:  

 Ravno na ta vprašanja odgovori tudi ta študija. Samo pri nas se samo denar za študije zapravlja, ko je pa potrebno kaj narediti, se pa raje spet naroči nova študija, ki obravnava iste probleme.


Gost

#31

2015-07-03 08:49

Da bi le uspelo! Nečloveško je zapraviti toliko časa v avtu oz na mestnem avtobusu, da sploh kam prideš. Na cesti; hrup, množica nestrpnih voznikov, izpušni plini, na pločniku pa dojenčki v vozičku, tiri pa neizkoriščeni.

Gost

#32

2015-11-15 18:28

Od leta 1974 dalje, ko smo spremenili prvo veliko smetišče v Vnanjih Goricah v otroško igrišče, imam težave z neučinkovitimi birokrati, ki obstajajo zato, da delajo drage in neuporabne študije, variantne projekte in pišejo najrazličneša (ne)soglasja samo zato, da imajo dovolj zaslužka, ki ni odvisen od učinka, saj so priklopljeni na državne in druge jasli. Povsem isti način torej kot pri odvetnikih, ki zavlačujejo zadeve zato, da več zaslužijo. Ista slika se kaže tudi na vseh drugih področjih v državi in je glavni razlog, da Slovenija propada še hitreje. Peticijo sem podpisal z željo, da bi odgovorni končno spoznali, da so v službah zato, da se načrtovano realizira hitro in po zdravi pameti. Tako torej, kot so Ljubljanico prestavili Rimljani in je Marija Terezija znala speljati železnico ter se na nekaterih področjih uspejo znajti tudi v mnogih lokalnih skupnostih...


Gost

#33

2016-01-06 16:12

Ker bi želel, da več ljudi uporablja javni prevoz.