Markovec brez vinjete

Stopite v stik z avtorjem peticije

Ta tema pogovorov je bila samodejno ustvarjena iz peticije Markovec brez vinjete.


Gost

#51

2015-05-23 09:30

Peticijo sem podpisala, ker se ne strinjam, da bi morala biti predpisana vinjeta za prevoz skozi predor markovec, saj ljudje, ki nimajo vinjete bi vozili čez naselje markovec in tako ogrožali z dodatnim prometom prebivalce ter vrtec in šolo, ki je tik ob cesti.

Gost

#52

2015-05-23 11:39

zato,ker obala ne potrebuje vinjet. če bodo uvedli vinjete,bo tunel brezsmiseln,ker bo obalna cesta itak v gužvi kot do sedaj. gospoda iz lj itak ne zanima,če bodo koprčani morali plačati vinjeto da bodo šli v center lahko po kruh.

Gost

#53

2015-05-23 20:52

Zakaj bi komplicirali življenje, če je lahko enostavno. Zakaj se lahko vozimo po ljubljanski obvoznici brez vinjete, na obali pa bi morali komplicirat, vozit netekoče, posebno obiskovalci iz Italije. Mi se mirno vozimo po njihovi avtocesti od Škofij do Tržiča, posebno pa vstopamo v Trst iz tiste strani kot nam je bolj enostavno.

Gost

#54

2015-05-24 17:14

Ta peticija je najboljše kar lahko naredimo vsi občani naših treh ob- čin proti institucijam in določenim odgovornim ljudem v zvezi s problemom tunelov pod Markovcem.Zopet se hoče nas vse narediti za LOLEKE in dodatno skubiti do kosti ter kovati dobičke.

Gost

#55

2015-05-24 18:36

Ker cestninjenje predora prinaša ne samo nam ampak tudi državi več škode kot koristi.

Gost

#56

2015-05-25 09:45

kod škofiot,trdim,da je nujno celo cesto, od mejnega prehoda škofije ,pa do njenega bodočega konca,tam nekje pri onem famoznem Jorasu na dragonji ,izvzeti iz vinjetnega sistema! ljudje(turisti), danes imajo avto karte,gps-ov je vedno več.in se znajdejo, ter delajo dren in totalno gužvo po obstoječih lokalnih cestah.!! tako da, če je nekdo tam v ljubljanski trohnobi mislil,da bo z obalno avtocesto razbremenil lokalno cestno omrežje, je danes notorično dejstvo,da je usekal popolnoma mimo!!

Gost

#57

2015-05-25 12:30

,ker smo ljudje in nam pridada to,ker so nas že itak oskubli do kosti.Oprostite mislim:mi smo naši -no ja-tudi cesta je ,,naša.Lp

Gost

#58

2015-05-25 13:44

Zaradi domacinov !

Vaščan

#59 kaj pa mi iz vasi?

2015-05-25 14:04

ko se bodste meščani zavzeli tudi za nas iz vasi, ki moramo imet vinjeto za dva km hitre ceste od bivja do bertokov, takrat dobite moj podpis. lp


Gost

#60

2015-05-25 17:05

Ker je tako prav, da preselimo promet "stran" od mesta ne pa da ga selimo v še večjo gnečo!

Gost

#61

2015-05-26 10:50

naj nam država čsti vinjete vsako leto in bo ok, v nasprotnem primeru pa gre samo nam v škodo.


Gost

#62

2015-05-27 06:50

Glede na dejstvo, da ima Slovenija tako malo morske obale, bi morali celoten pas med Koprom in Izolo nameniti turistični dejavnosti. Vse vzporedne trase pa zahtevajo nove cestne odseke kar uničuje zaledje in kmetijske površine.

Gost

#63

2015-05-27 13:45

Da se sprosti obala, ker JO potrebujemo za športne in turistične dejavnosti-NE PA za promet, ker je že tunel za to namenjen!

Gost

#64

2015-05-31 17:48

Če imajo Italijani brezplačno avtocesto od Monfalcone do Trsta, zakaj kompliciramo za tako kratko razdaljo?

Gost

#65

2015-06-04 02:17

Povsem logično je, da se je gradil tunel Markovec, da se razbremeni obalna cesta. Če želimo turizem na slovenski obali potem je več kot nujno, da uporabljamo tunel. Tako ali tako imamo večina vinjete, Če pa je vmes kakšen brez je bolje da uporablja tunel kot obalno cesto.....DAJMO PREDNOST TURIZMU!!!

Gost

#66

2015-06-04 07:34

Zakaj bi morala biti obalna cesta izvzeta iz vinjetnega sistema:

1. Ker je obalna cesta hitra cesta in sploh ni avtocesta.

2. Ker je diskriminatorna - ker ni cestninske postaje, se težka tovorna vozila vozijo po 'vinjetni cesti' ne da bi jo plačevala in to povsem legalno - niso v prekršku.


Gost

#67

2015-06-04 10:13

halo!!!
Živim v stanovanju ob cesti na Markovec.
A zato da si bodo Darsovci greli jajčka in polnili svoje žepe, se bo pol evropejcev vozilo mimo mojega bloka??
Ko sem stanovanje kupil, je bila ulica skoraj brez prometa. Potem so se začele gradnje na hribu(nokturno, razgledi) in so kamioni skoraj uničili cesto. Popravili so samo del ceste,vsa infrastruktura pod njo pa je šla h hudiču in jo popravljamo na lastne stroške, popokane fasade...
Zdaj pa se bo ta cesta spremenila v evropsko glavno žilo EU-HR....NO WAY!!!!!!! grrrrrrr
Ta je bila pa nizka od popota....

Gost

#68

2015-06-04 10:27

Ker živim na Markovcu in promet je neznosen

Gost

#69

2015-06-04 10:30

Dajte nam obalo za plažo in ne za prehodni promet turistov

Gost

#70

2015-06-04 10:43

Naša država se žal ne zaveda kako pomemben je ta mali košček slovenske obale. Zakaj ga ne bi drugače izkoristili in uživali, namesto degradirali? Kjer je volja, je tudi rešitev in pot naprej. Zakaj pristojni ne slišijo glasu tukajšnjega prebivalstva, ki prosi za ustrezno rešitev. Mi Primorci imamo v času poletne sezone resne težave s prometnimi kolapsi, ki jih Ljubljana ne občuti. Prav zato bi morala imeti za nas več posluha. Navsezadnje pa ne prosimo nič nenavadnega ali nedosegljivega, samo dostojno življenje ob za nas edinstvenem koščku slovenske obale.

Gost

#71

2015-06-04 12:28

Pravzaprav bi cesto na območju slovenske Istre morali financirati Hrvati, ker gredo vsi kot tranzit po našem ozemlju k njim na dopust.

Gost

#72

2015-06-04 12:29

Peticijo sem podpisala zato, ker živim na Markovcu . Poleg tega sem mnenja, da od mejnega prehoda Škofije do mejnih prehodov Dragonja in Sečovlje ne bi smele biti vinjete saj Italija ima plačljivo a tocesto komaj v Monfalconu po memorandumu

Gost

#73

2015-06-04 13:02

Menim, da celotni obalni pas, torej celotna hitra cesta od Škofij do konca Izolske obvoznice, kasneje do Hrvaške meje bi Morala biti brez vinjete! Tudi Italijanska obvoznica okoli Trsta je brezplačna. Cestinski plačilni sistem pa se začne naprej od Opčin. Italijani in drugi prehodni turisti tako iščejo brezplačne ceste po raznih vaseh in ostalih neregionalnih cestah, kjer delajo zmedo in zastoje. Cesto med Žusterno in izolo bi bilo potrebno zapreti in KONČNO narediti nekaj kar je podobno plaži oz. Kopalnemu območju. Imamo bogij 42km obale urejenih kopališč pa ni. In še tista ki so, če jih primerjam z Hrvaškimk neurejenimi kopališči so slednja bolj urejena.

Gost

#74

2015-06-04 13:18

Sporazum vlade in treh občin je nerealen. Promet brez vinjet bo tako in tako obstajal in ga bo dobil Markovec. Kar se tiče obalne ceste, bi bilo najboljše da ostane v sedanjem stanju, ker ljudje ki živijo tukaj, od tega ne bodo imeli velike koristi.

Gost

#75

2015-06-04 13:47

zarani gužve na stari cesti: od Škofij do Hrvaške meje